Laatste uurtjes in OZ

18 april 2023 - Melbourne, Australië

Alles gepakt en klaar om naar huis te gaan. Drie heerlijke weken bij de fam gehad. Ook lekker rustig aangedaan en daarom even geen gestoei met foto’s kiezen, op tablet zetten, downloaden, codes veranderen. Duidelijk geen carrière voor mij als blogger… maar ik wil jullie toch een indruk geven van wat high lights van de afgelopen drie weken. We zijn heerlijk verwend door het heerlijke koken van mijn schoonzus, zijn dagjes uit geweest in Gippsland ( gebied waar mijn broer woont), geshopt… toch maar een paar Uggs gekocht, naar de pinguïns geweest. 2 keer een paar dagen naar het 2de huis van de fam. Maar ook een paar echte aussie films gekeken lui op de bank, lekker gerommeld in de tuin en zo vaak mogelijk een vuurtje gestookt. En elke dag gewandeld met mijn grote vriendin Pipa. Gewoon een heerlijke tijd bij Wilbert en Debby die we al vele jaren niet live hadden gezien, maar die ons ontiegelijk verwend hebben. Waar we ons enorm thuis hebben gevoeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

1. Marius:
    18 april 2023
    Fijn dat je het leuk hebt gehad! Kom maar weer naar huis! ;-) Geniet van je laatste momenten in Australië. :)
  2. Helma:
    18 april 2023
    Heerlijk he en zo dierbaar om in elkaars nabijheid te zijn. Klinkt heel ontspannen🥰
    Een heeeeele goed terugreis en heerlijk om jullie weer te zien en spreke💕