In hogere sferen

12 maart 2023 - Melbourne, Australië

Melbourne the big city. Nu is Singapore de hoogte in gegaan…. Melbourne heeft alles wat nieuw is gelijk ook maar in de hoogte gegooid. Wat een gebouwen. Niet meer herkenbaar voor mij. Wij zelf zijn ook in ons hotel op de 14de etage terecht gekomen met een zwembad op de 7de etage. We zijn op de fiets, lopend en met de tram door de binnenstad toerist gaan spelen. Was een ware beproeving, want overal is het erg druk. We zijn met onze neus in een nationale vrij weekend terecht gekomen waardoor Melbourne super druk is. Maar als een echte Hollander stappen we gewoon op de fiets en zijn gaan rond kijken. Maar hebben de drukte ook achter ons gelaten om lekker chill bij het hotel met de voetjes om hoog aan de happy hour. En moesten ook het welkomst geschenk verorberen…. Vanaf morgen even geen grote steden meer. Op naar Cairns

1. Kees van Alderwegen:
    12 maart 2023
    Zo zie je maar… the sky is the limit. Wat doe je nu ook?? Daar te fietsen… wees blij dat je het overleefd hebt. Nu een drankje doen, heel toepasselijk!
  2. Sandra:
    12 maart 2023
    Leuk jongens, zo een beetje mee te reizen met jullie🥰. Gaaf ook wel weer de sky-line van Melbourne. En heerlijk dat zwembad met dat uitzicht👌🏼. Benieuwd ook naar Cairns. Lieverds, geniet😘
  3. Deborah Scholtes:
    13 maart 2023
    Zo lekker Hollands met de fiets de stad verkennen😃 leuk! Nu heerlijk relaxen in Cairns in jullie mooie huisje😘
  4. Marius:
    14 maart 2023
    Heerlijk bij dat zwembad.. #ikgaweerverdermetwerken.. :-P Haha
  5. Linda:
    14 maart 2023
    Dat ziet er weer top uit, die helmpje staan ook goed 😅