Jong geleerd oud gedaan

17 maart 2023 - Cairns, Australië

In 1993… was ik in Cairns en heb toen mijn duikbrevet gehaald… meer voor de fun en ook om binnen 5 dagen heel veel te duiken. Nu na 30 jaar weer gedoken bij de Great Barrier Reef en tussen door ook gesnorkeld. Wat is dat toch fantastisch. Wat een vissen in alle kleuren en maten. Het koraal is zo mooi en bijzonder. Denk aan de film Nemo, maar dan echt. We moesten wel een pakje aan, want er zijn kwallen die erg pijnlijk zijn. Niks geen kwal gezien, maar iedereen moest het verplicht aan. Ik heb voor een vermogen een hoes gekocht om met het snorkelen toch mijn mobiel te kunnen gebruiken…. Alleen tel deed raar. Houdt er blijkbaar niet van. Ik heb amper een foto van een vis gemaakt, maar wel 50 van mijzelf. Camera stond blijkbaar op selfiestand…

1. Linda:
    17 maart 2023
    Woowww....prachtige plek in Cairns!! Espen en Nils vonden de spin wel cool en jammer dat ie dood was 😉
    Wij vinden het geweldig om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien!
  2. Jolanda:
    17 maart 2023
    Mooi plekje zo met dat zwembad, hoop dat het water verkoelend aan voelde! Lekker toeren zo en mooie plekjes opzoeken.xxx
  3. SandraT:
    20 maart 2023
    "Let me take a selfie", mag soms ook ongegeneerd hoor. Wordt door de foto's helemaal enthousiast om Australië ook op m'n bucket list te zetten...